Спеціалісти Держпродспоживслужби Житомирщини допомогли споживачу повернути 5800 гривень за неякісний товар

Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області сприяли у поверненні коштів споживачу з Овруча, який придбав електричний проточний водонагрівач неналежної якості.
Після встановлення товару споживачем було виявлено технічні недоліки, які унеможливили його повноцінне використання. Попри проведення гарантійного ремонту, під час повторної перевірки споживач встановив, що виявлений дефект не було усунуто. У зв’язку з цим він відмовився приймати товар і повторно звернувся до Головного управління за допомогою у вирішенні проблеми.
У результаті наданої консультації магазин, у якому було придбано товар, визнав обґрунтованість вимог споживача та повернув йому повну вартість — 5800 гривень.
Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області нагадує, що у разі виникнення ситуацій, пов’язаних із придбанням неякісної продукції чи порушенням прав споживачів, кожен громадянин має право звернутися за безкоштовною консультаційною допомогою до фахівців служби.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.